Projektarbete

Igår blev det lite shoppande nere i byn till Lisas present, kan ju dock inte säga vad det är, men mamma och jag höll iaf på med presenten i 1 timme igår, Puuh! Senare på kvällen så blev det att kolla innebandy med Bella och när vi kom ner dit så träffade vi ensam Katta som var där helt själv så vi satt med henne :), mycket trevligt! Länge sedan man träffade henne nu. vi gick iaf innan matchen slutade i sista perioden eftersom det inte var ett dugg spännande. Oibk ledde redan med 6-0 i första perrioden nämligen. Inhandlade också snacks som jag inte ätit på hundra år känns det som! Men nu ska jag börja med mitt och Lisas projektarbete, är så himla roligt verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0