Helt förälskad <3

Igår efter skolan så stack jag, Sebbe, Lisa och Hampe in till Kristianstad och shoppade lite :), eller man kan ju mer säga att det var jag och Lisa som skulle handla :). Fast vi var bara ute efter pumps. I alla fall så fann vi det vi sökte :). Vi drog först en repa inom skopunkten för att se om vi hittade någor där. Jag hittade inte dock något som jag blev helt förälskad i så det sket sig. Men Lisa hittade två par jätte fina skor men hon köpte bara det ena paret! Senare så stack vi in till Din sko och där hittade jag ett par skor, blev helt kär! Slänger upp en bild på dom, ser dock inte så fina ut på bilden med dom e fina i verkligheten tycker jag iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0