För idag är det en seg dag..

Bara en timme kvar i skolan nu och vi håller på att sammanställa olika texter inom olika reportage. Vi ska då hitta olika fakta om detta ämne, rätt roligt faktiskt. Direkt när jag kommer hem så ska jag ner till byn med mamma och kolla på nya navelpiercingar, hoppas bara dom har kommit in idag för nu har jag väntat i över två veckor på att dom ska få in nya! Hoppas bara dom e fina så det inte bara är skräp.. Men det återstår ju och se :). Senare ikväll så är det i alla fall träning och efter det så ska jag ta ett härligt bubbelbad och bara mysa! Ska nog lägga på en ansiktsmask och i med lite hårinpackning med, helt fin fint! Men nu är det dags att skriva klart det sista på denna lektionen. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0