Allt och lite till..

Igår slutade jag redan vid 11 eftersom jag  skulle till mammas jobb och jobba. skulle ta en massa foton till måltidensdag som dom kallar det.. Iaf det var mycket trevligt och jag kan lova att jag fick mycket skratt! Idag är jag ju som sagt ledig (vilket jag är varje fredag!) så idag har jag spenderat min dag med mamma och varit och shoppat lite nere i byn och haft det allmännt trevligt! Snart blir det också kinamat och idol som är efterlängtat.

Kan faktiskt erkänna att jag inte haft tid att lägga upp bilder på kläderna jag köpte men jag kan ju iaf göra en insats genom att skriva vad det var jag handlade för något ;).

Shopping med kussen i växjö..
Gina Tricot - t-shirt 99kr
Gina Tricot - Kofta 169kr
Lindex - Armband 59kr
Vero Moda - kofta 369kr

Shopping med mammsen..
Lindex - Linne 149kr
Lindex - Armband 69kr
Lindex - Sockar - 79kr
Idoffs -  Trosor 199kr

Var också inne i k-stad med Lisa då jag inhandlade mig ett par stövlar skopunkten för 499kr!

Kommentarer
Postat av: Malin

Är också ledig alla fredagar, hur skönt som helst!

Lite shopping skulle jajg också behöva

2009-10-16 @ 23:39:12
URL: http://vixies.blogg.se/
Postat av: Anna S

Ja visst är den, asbra! :D

2009-10-17 @ 09:12:07
URL: http://annastrannemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0