Tjohoo

Då är helgen snart över och det har varit en väldigt trevlig helg måste jag säga!
Under helgen så fick jag också en ny tröja av pappa som jag också måste lägga ut en bild på senare!
Idag var det iaf match och den slutade 1-1 mot. Dock så tycker jag att vi borde vunnit matchen eftersom vi spelade så bra och hade många målchanser. men 1poäng ska man inte klaga på! Dessutom så har jag svenska prov imorgon som jag verkligen inte har pluggat på -.-' men jag känner verkligen att jag inte orkar!

Så nu känner jag att jag ska gå och sätta mig i soffan igen med min godis skål bredvid min älskling! Bilder kommer nog imorgon! ha det bra allesammans, puss!

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Gött det! :)

2009-05-18 @ 09:32:50
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0