Härlig helg

I fredes så blev det bilen till ikea med Sebbe, inhandlade bara en ram och ett ljus. Men det var ju inte därför vi åkte dit precis, utan det var ju sebbe som skulle handla en ny byrå, mycket fin är den! Vi körde också inom hans mormor och morfar och fikade och hjälpte dom med tvätten :)

I lördes så var det iaf match som slutade med 7-1 till oss mot trion! Och  kan ju också tillägga att det va nog den roligaste resan och läskigaste bilfärden dit och hem som jag någonsin har varit med om! Iaf så var det jävligt mycket fel på emmas bil och vi vinkade in en polis som fick ringa efter bergningsbil som sedan fick hämta bilen. Där stod vi mitt ute på motorvägen vid en ficka. Iaf så fick jag, lina och bella åka polisbil in till McD för att vänta där på de andra! Var iaf hemma vid 5 tiden, sen vid 7 så kom Lisa och Hampe hem till Mig :) Så vi fyra satt och spelade monopol på tv:n i 3 timmar! helt sjukt, men kul va de! Och vid 11 tiden så kom vi på att vi blev hungriga, så vi körde upp till napoli och köpte gyrostallrik!, mycket mumsigt! Men vid 1tiden så åkte Hampe och Lisa hem och jag och Sebbe la oss i sängen och kollade tv till halv 2!

Igår så kom Hoffe ner en sväng och vi grillade och hade det allmänt trevligt :)
Sen körde vi upp till sebbe och kollade på film och satte in alla kläderna i byrån! Kände mig faktiskt duktig eftersom jag också städade på sebbes rum!
 
Idag ska jag inte göra något speciellt mer än att kolla lite på engelskan och ta det lungt framför tv:n, Känner att jag behöver det.
Men nu känner jag att det har blivit väldigt mycket text och att jag måste börja jobba med engelskan. Men vad händer för er andra idag? :)


Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag vet inte än. Men plugga antagligen :P

Själv då? :)

2009-05-11 @ 12:20:29
URL: http://annastrannemalm.blogg.se/
Postat av: Johanna

ÅÅå va gott med scones!

2009-05-11 @ 18:52:26
Postat av: ävelicious

tack så mycket! nej det är köpt på H&M :D

2009-05-12 @ 10:50:51
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0