Ajaj..

Igår så var jag och mamma nere på vårdcentralen och fick vår sista spruta. Kan meddela att jag har superont i min arm och kan inte ens sova på den "/. Men det går nog snart över får vi hoppas på! Har redan slutat skolan så ska ta tåget till sölvesborg vid halv 12. Ska till kussen och färga håret :). Senare idag så ska jag till arbetsförmedlingen för att få någon information om sommarjobbet som man fick. Undra vad det kan vara för information? Men iaf så ska jag ta och fixa lite med mina bilder til fotografisk bild som ska vara klara tills nästa vecka, så vi hörs, hejs!
Lägger också ut en bild för skojs skull :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad har du för sommarjobb?

2009-05-28 @ 12:19:22
URL: http://vixies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0