Utränsning på g!

Håller på att ränsa ut lite från mina garderober nu, blir faktiskt en hel del som ska bort!
Har även varit ute och kört med min älskade pärla(moppen) eftersom att Moa och hennes mamma och pappa var och kollade på den idag. Jag försöker även hålla mig inne på mitt rum idag eftersom bror har blivit sjuk..

Och så är jag överlycklg! För jag ville verkligen inte ge mig med esprit tröjan! Så kollade runt lite på google.. Och hittade esprits egna hemsida. Så fick beställa den därifrån, så med andra ord så skickas den från något annat land? Men den kommer iaf någon gång i nästa vecka, iiihh!! :D
Men nu ska jag ta och äta lite och sen blir det till att åka upp till älsklingen :) <3


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja det vill jag med!

2009-03-12 @ 19:35:13
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Nightfall

sv: Sure lägger till dig då.. :)

2009-03-12 @ 19:36:43
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin! vad bra att du hittade den till slut ;D<333

2009-03-12 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0