Torsdag...

Inatt sov Lisa hos mig och igår så lagade jag, Lisa och Sebbe kycklingfilé, klyftpotatis och bearnaisesås. Efter ett tag så blev vi också bjudna på vofflor hemma hos sebbe och det kan man ju inte tack nej till!
Förövrigt så var vi ganska sega och kollade på nycklen till frihet, och den va riktigt bra :) Idag så är det skola till tre, vilket inte är lika roligt..
Lisa ska iaf följa med mig hem en liten stund efter skolan, för vi ska kolla lite i affärer och så :)
Men nu ska jag fortsätta jobba med vår inbjudan till alla företagare så vi kan visa upp vår film i skolan den 22 April :)
Så dags att börja jobba, Ciao!



Lägger även upp en bildfrån Filippinerna, vilket vi gillar och längtar tillbaka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0