Lyckad dag! Noooot?

Hmm.. En mycket seg dag idag. kännde även mig naken när jag inte har min mobil :(. Men imorgon ska jag beställa en ny!! Var på bönan idag med Lisa och Julia vilket alltid betyder mycket skratt och myyycket kladd ;) haha. Men gott var det iaf. Träffade även älsklingen som var påväg för att tattuera sig. Blev Jätte fint tycker jag, och bild kommer in sen!:) Har iaf kollat lite i den nya H&M kartalogen nu, och ska nog inhandla lite mer saker (a). Men nu ska jag lira lite gh med älsk sen hem :)


Vill även ha tillbaks min lugg som jag hade innan :(. Men tänker inte klippa det så förens efter studenten så det blir nog ett tag till! Men sen vet man ju aldrig om man hinner ångra sig? ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

efter vilken student? din eller den i sommar? hehe. du får bestämma dig hur du ska klippa dig tills nästa fredag ;)

2009-03-11 @ 21:31:27
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0