K-stad!

Varför är skolan såå seg?! Skoldagarna går så segt men helgerna går så snabbt? varför??
Idag ska jag iaf till k-stad med Lisa för hon ska klippa sig, dessutom så ska vi försöka hinna med lite affärer är det tänkt :)
Sen på kvällen så ska jag iaf beställa ny mobil! Eftersom inget har kommit in till polisen, vilket jag ändå inte hade förväntat mig.. Men iaf.. Ska också beställa en tröja från Josefssons. Imorgon så ska jag även beställa en bikini, en bh och någon tröja från H&M Kartalogen med Frida och Lisa :D så puss på de!
Och här kommer iaf två bilder på sebbe och hans nya tattuering :)

  


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygg som fan!

2009-03-11 @ 10:07:50
URL: http://lisamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Chanelle

Synd att du inte har fått tillbaka mobilen "/

Jag och Linnea blev ju av med våra kontokort och legg och allting på harrys för några veckor sedan men vi fick tillbaka det. Någon som hade lämnat in det. Så sluta inte hoppas !! Kan fortfarande komma in (:

2009-03-12 @ 22:26:28
URL: http://elodie91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0