Jordgubbar & Sommar

Är sjukt sugen på jordgubbar och sommmar nu! Vill även ha sol och bad! Så man kan bli brun någon gång..
För övrigt så är jag ganska trött idag, och är väldigt sugen på att träna.
Men får se om min fot pallar med det idag, men blir iaf lite styrketräning hemma och så :)
Blir nog halv fyra bussen hem idag eftersom att det är torsdag -.-'
Har bestämt mig för att handla jordgubbar när jag kommer hem, men de är ju dock inte lika goda som de är på sommaren men det får duga! Till Jordgubbarna så blir det nog en bra film med :) Ska nog kolla på The ruins eftersom att många säger att den ska vara bra :)


Kommentarer
Postat av: isabelle

Vem längtar inte till sommaren liksom;) Fin blogg

2009-03-12 @ 11:08:22
URL: http://iissass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0