Jaa..

Idag mina damer & herrar så ska jag tala om för er att det är en mycket seg dag, och jag är VÄLDIGT trött! Och Lite irrieterad tror jag med? Men iaf så har jag haft en mycket trevlig helg! Umgicks med Lisa, Hampe och Sebbe i fredes, vilket var väldigt trevligt :). I lördes blev det k-stad med Sebbe, Negern och Ida. Inhandlade bara ett par öronhängen och ett linne, kommer bild senare idag! Efter lite shopping och mat så blev det dags för bio. Men vi var ju dock liiite för tidiga så vi fick sitta och snacka lite och så men det e ju alltid trevligt :) Filmen var ganska dryg i början men den var helt klart sevärd! Efter en bio som varade i 2 timmar och 40 minuter så blev det bilfärd hem. Åkte hem till Karlsson för att fira honom, vilket var trevligt :).
Igår så ängnade jag mig åt att fixa en logga till mamma och pappa och vid halv 7 tiden så kom det lite folk som hade varit i Filippinerna nyligen med mamma och pappa. Kollade på lite bilder och fikade och så.

Idag så är det skola till 3 och sen ska jag hem till Mormor och fira henne för imorgon så fyller hon år! Måste också berätta att imrgon så kommer mitt nya simkort!! Och så får vi hoppas på att den mobilen som jag kanske vill ha kommer in till butiken denna veckan så att jag kan kolla på den och förmodligen köpa den :)Vet heller inte vilken färg jag ska ha, blir antagligen en svar eller en silvrig? Har även tänkt att lägga ut en bild så ni kan säga vad ni tycker :).


Klicka på bilden för att se den i större format 

Kommentarer
Postat av: Emilia

skit snygg! Tycker du ska ta den i svart! :)

2009-03-16 @ 10:20:18
Postat av: sandra

sv: ja jag hatar det! Varför vill man ens förstöra för nån? ja fattar inte

2009-03-16 @ 10:30:04
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0