GOTT HUMÖR!

Igår så umgicks jag med Lisa, Hampe och Sebbe :) Och det va lika trevligt som alltid! Men efter en stund så stack Sebbe och Hampe. För dom skulle lana någon stans.. Så då fick jag och Lisa passa på att titta in lite kläder på internet :) Så idag blir det till att Inhandla lite saker till Mig och Lisa, <3

Idag är en bra dag känner jag, riktigt bra! vaknade för en lite stund sen bara och hade tänkt att äta lite frukost sen duscha strax också :)
Senare idag blir det k-stad med Sebbe, Negern och Ida, skoj! Efter lite shopping och så, så blir det till att kolla på bio, då vi ska se Watchman. Får väl hoppas på att den är bra, Någon som sätt den btw?
Efter bion så blir det kalas hemma hos Karlsson eftersom att han har fyllt hela 18 år! Så Grattis till dig än en gång Karlsson! Men nu hungrar jag snart ihjäl, måste äta och så skriver ikväll igen!
CIAO



En Gammal bild på Negern och Sebbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0