Färgning och klippning för hela slanten!

Snart är det lunch och då tycket jag och Emma att vi hade gjort oss förtjänta av att gå och äta kina mat så det blir det! Idag så är det skola till kvart över 2, ska sedan ta tåget till sölvesborg för att färga och klippa mig :)! Vilket verkligen behövs eftersom jag har vääärldens största utväxt! Men inte länge till! När jag är klar där så blir det bil hem då jag även ska plocka upp Julia, efterosm att ikväll så ska jag, Julia, Sebbe, Hampe och Lisa laga tacos och ha myskväll framför tv:n :)

Imorgon så kommer jag tillbringa min dag uppe i k-hult till 4 typ? Eftersom det är fotbolls cup :)
Hade inte vatt fel att vinna eftersom laget då vinner 10.000 kr :O, Inte illa! Men vi får hoppas att det går bra och att det blir roligt även om vi inte skulle vinna! :)


Kommentarer
Postat av: Chanelle

lycka till ! =)

2009-03-21 @ 03:56:30
URL: http://elodie91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0