Äntligen fredag

Nu är det fredag, till och med fredagen den 13:e! I alla fall så har jag bara en lektion som börjar om en halvtimme..
Idag ska jag rensa ut resten av kläderna i min garderob, eftersom jag bara hann ta underkläderna igår. Blev en hel del faktiskt, men skönt att bli av med lite som ändå bara ligger där.. Om jag slutar vid två idag så ska jag åka med Sebbe till hans morfar <3. Men vi lär ju inte få sluta vid två? Och ikväll så så ska vi nog ungås med Lisa och Hampe med, iiihh :).

För övrigt så är jag på ett bra humör idag bara att jag är irriterad på en viss tant! Eller kanske ska säga skata? 

   


Två bilder från Österrike bjuder jag också på :)

Kommentarer
Postat av: Eivor

gah.. seebbe!!!

2009-03-13 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0