Ännu en måndag..

Ursäkta att jag inte har skrivit något under helgen. Men har faktiskt inte funnits någon tid att sitta vid datorn!
I lördes så var jag iaf på Volbeat i Lund med älsklingen! Skit roligt och JÄTTE bra var det! Men kvällen slutade ju inte riktigt som vi hade tänkt oss. För det finns ju vissa personer som ibland känner att de måste ha lite nya saker och då kan man ju passa på att sno, eller? blev iaf av med min mobil.. Inte så roligt, så nu får jag beställa en ny. Får iaf behålla mitt gammla nummer. I söndes så kom iaf nellie och Felicia, väldigt trevliga prickar! Jag kännde iaf mig duktig eftersom jag tog insiativet till att baka en fransk kladdkaka som blev mycket smarrig!
Idag har jag bara legat hemma i sängen eftersom jag spydde inatt :/ men nu känns det iaf bättre! så imorgon blir det skolan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0