Sommaren är påväg!

Om det stämmer som det står i tidningar, på internet, som man hör på radion och ser på tv:n så ska sommarvädret börja komma imorgon och det får mig på ett sjukt bra humör! Yes, ahaa, jag älskar sommar, fint vänder, stranden, glass, grillning, sena kvällar och så självklart alla underbara vänner man har <3, kan verkligen inte bli bättre.

Idag har det varit en riktig slappedag eftersom att det har varit fullrulle hela helgen! I Fredens så blev det fest hos Ravve och därefter så drog vi vidare på annat håll. Och jag är väldigt tacksam över att kvällen blev så lyckad som den blev :). Igår så kom också hela familjen nilsson hem till oss, (Zanna, Herman, Nina och per). Mycket trevligt, blev grillning, kubb, lite drickande och en massa massa prat! Så med andra ord så är jag helt slut idag. Men nu ska jag ta och bege mig ner till Danfälltet eftersom min kära bror har match som jag lovat att titta på så ha det så bra, ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jasså :D

Ja sommaren är verkligen skön

2009-06-26 @ 18:10:05
URL: http://vixies.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske dags för ett inlägg ? (a)

men jag gillar din blogg :)

2009-06-29 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0