Alldeles för länge sedan..

Fy asså, det har ju gårr flera veckor sen jag skrev här känns det som?
Men nu när man väl tänkt ta tag i det igen och skriva lite och slänga upp lite nya bilder, då passar datorn på att gå sönder? Hur snällt är det på en skala?Men iaf den är snart lagad och då kommer det både bilder från Öland, shpping och lite annat smått och gott!

Idag for Älsklingen mamma och pappa iväg till utlandet för att kolla på race, vilket betyder att vi har huset själva och hästen sängen blir vår! :)
Imorgon så ska jag iaf umgås med Lisa och Razze vilket ska bli riktigt trevligt, vad vi ska göra vet jag inte riktigt än men något kommer vi säkert på! :)
Har också varit och kollat på bio för en vecka sedan med Lina, mamma och Nettan, kollade på my bloody valentine - vilket är en mycket bra film som rekomenderas!
Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva mer, så någon dag när min dator är lagad så komme det bilder! Ciao..
Kännde mig också tvungen till att slänga upp en gammal bild på mig och sebbe vid sandviken!


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att få ligga på stranden. Förstår inte vart sommarvädret är

2009-07-26 @ 13:00:25
URL: http://vixies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0