Äntligen fredag!

         

Bara en timme kvar nu av sista lektionen och det ska bli väldigt skönt att komma hem!
Ganksa ok skodag idag. På rasten var iaf jag och Lisa inne i stan och kollade lite i affärerna och denna as sexiga saken Lisa har på sitt huvud hittade vi också ENDAST 29,50kr på Lindex.
När jag kommer hem så kommer älsklingen och lite senare så kommer Lisa & Hampe, skojsigt!
Kanske blir att beställa mat eller ner och äta i byn ikväll dessutom :)
För övrigt så har jag sjukt mycket träningsvärk i magen efter gårdagen träning, men det känns bra. Väldigt rolig träning igår även om det vara lite blött här och där!!
Menmen, nu ska vi fortsätta ha rörlig bild, ska börja på ett nytt projekt då jag, Lisa och Lowe förmodligen ska göra en skräckfilm! =)
Ha det bra Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0