Underbar dag!!

Hejsan, hoppsan allesammans!
Måste bara berätta lite om en helt underbar dag som jag haft idag!
Började iaf med skola, då vi fick veta att vår lärare va sjuk så vi fick sluta när vi kände att vi va klara och så.
Jag, Lisa och Julia var iaf tvungna att skriva ut våra inbjudningar till alla företag,  och det var ju inte såå lyckat om man säger så! Tog säkerligen mins en halvtimme och få ut rätt. Eftersom att skrivaren cpade ihjäl sig och mer än typ 40 papper blev helt fel? :S.. Men iaf sen åkte vi till McD med Hampe och Lobbe. Efter det så blev det hemfärd. När vi kom hem till mig så tog vi vår kamera och stativet och gick ner till byn för att filma till vår musikvideo :D.
Sen vid 3 tiden så åkte Julia och Lisa. Jag kände då att jag behövde städa eftersom att mamma, pappa och bror kommer hem imorgon, så jag tog tag i det och damsugade faktiskt hela huset, och plockade undan äverallt! känner mig duktig nu faktiskt! Sen har jag även varit ute i det jättehärliga vädret, som jag ÄLSKAR!!

Senare ikväll så jag ska hem till älsklingen och grilla och så, så det kommer nog bli jätte mysigt och gott! :)
Har även tänkt lägga upp lite bilder från idag.. Men dom kommer i slutet av inlägget. Men nu känner jag att jag har skrivit en hel del faktiskt, och har inte tänkt att sitta här mer när det är så himla fint väder! Så ni får ha det så bra alla andra idag!
Puss hejs!
 


Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas nu du verkligen får en underbar fredag och en bra helg och kanske till och med lov sedan? Ha det så bra :)

2009-04-03 @ 19:28:27
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Baste

Förhädan så vacker! ;) <3

2009-04-03 @ 19:38:34
Postat av: natasha

jaha okej, den var riktigt fin iaf.. :)

; tack honey, din sida var också tvär fin, Man får värsta sommarkänslan när man kollar in i din blogg haha

2009-04-04 @ 17:46:53
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: evelina

svar: tack :)

Allt fint idag ?

2009-04-06 @ 13:31:18
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: • nnatasha ∫ känd för den rosa bloggen ♥

vetnte, är fortfarande förkyld :( dudå

2009-04-07 @ 14:51:31
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0