Tisdag

Idag är det Tisadag mina kära läsare och det betyder att det är andra dagen på lovet! Igår så umgicks jag med Lisa och vi bakade negerbullar, vet att man inte ska säga så men så är det bara! Iaf så kom Hampe och Sebbe sen med och vi åkte och kollade på när bror spelade match. Efter det så blev det hemfärd och vi spelade lite fotboll och innebandy, eller rättaresagt så var det Lisa och Hampe som spelade innebandy, men ändå! Vi blev iaf sugna på att handla glass så vi lyfte på våra feta rövar och åkte ner till taxigrillen. Men när vi väl kom fram så slutade det med att Lisa och jag handlade Mos,vilket inte heller är så fel! När vi kom hem så blev det en massa prat och runt 11 tiden så åkte Hampe och Lisa hem.

Idag vaknade jag iaf av att der ringe och skyndade mig upp för att svara. Men så fort jag kom utanför rummet så sattes larmet igång och det tjöt i HELA JÄVLA HUSET! Jag fick panik och sen ringde pappa, Eftersom jag inte visste vad man skulle trycka för att det skulle sluta tjuta.. Simon hade ju som sagt glömt att jag hade lov så han tänkte ju inte precis sig för när han gick.. Iaf så när jag fick tyst på skiten så hittade jag min älskade katt upptryckt i ett hörn helt vättskrämd! Menmen, sådant är livet ibland ;).
Nu har jag iaf börjat ränsa ut lite från min garderob och det börjar bli en hel del faktiskt som ska bort! Ska även lägga ut lite bilder senare på lite kläder och annat som jag fick av mamma, papap och mormor sen dom var iväg! Ska också ut och gå en runda när jag är färdig här och sen ikväll så är det träning, nice! Men nu har jag inte tid att sitta och skriva mer här, back to work! Ha det bra allesamans! :)

Kommentarer
Postat av: • nnatasha ∫ känd för den rosa bloggen ♥

gud så är det för mig också att alarmet ringer då någon i famijen glömt att jag är hemma haha, det är sååå jobbigt !



;skönt&höra att du mår bra iaf :D

2009-04-07 @ 15:06:36
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: • nnatasha ∫ känd för den rosa bloggen ♥

gud så är det för mig också att alarmet ringer då någon i famijen glömt att jag är hemma haha, det är sååå jobbigt !



;skönt&höra att du mår bra iaf :D

2009-04-07 @ 15:06:41
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0