SorrY!

Förlåt för jättedålig uppdatering men jag har verkligen inte haft tid! Jag menar jag har ju faktiskt en massa andra saker för mig än att sitta här och skriva hela dagarna. Och det är ju som roligast att skriva när man har något nytt och intresant att komma med! Eller?
Min helg har i alla fall varit riktigt rolig!

Fredes: Kalas hos Lina och Bella för totte! Mycket, mycket skojsigt!
Lördes: "fest" hos sebbe. Över till apan med Sebbe och Karlsson och spelade poker med en massa folk. också väldigt trevligt eftersom man fick sig några goda skratt!
Söndes: Slappedag för hela slanten!
Måndes: besökte Sebbes morfar på sjukhus sen McD och besök hos hans kusiner :D Blev även en tur med inlanesen när vi va där och jag kan lova er att jag var nära döden ett antal gånger xD, men det är ju så jäkla kul att åka! Sen blev det hem till mig och kolla film med Sebbe och Bengan :)

Detta var då min underbara helg, och nu ska jag faktiskt ta och byta om för snart är det träning! Så puss på de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0