Seg och irriternade måndag..

Har engelska nu vilket itne är så roligt, i eftermiddag så har vi svenska och man kan ju iaf hoppas på att man får reda på vad man fick på sitt nationella som man hade för tre veckor senda..
Denna veckan händer det iaf VÄLDIGT MYCKET! Roliga och tråkiga saker.. Så skriver lite vad jag ska ha för mig i veckan om jag inte har tid att skriva här.
Måndag: Skola, hem, ut och gå en lång runda med mamma sen upp till älsklingen
Tisdag: Skola, fixa filmen, träna
Onsdag: Skola, utvecklingsamtal, full fart till samlingen för match, efter matchen så kommer kanske Hoffe och hälsar på en sväng.
Torsdag: Skola och TRÄNA!
Fredag: Tre år med älsklingen så blir det någon överaskning som han har (a)
Lördag: Växjö med Mamma och Lisa och jag ska köra dit :D, hoppas bara att vi överlever :D
Söndag: Slappa bara förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0