Äntligen fredag!

Känns skönt med fredag och det behövs verkligen nu, orkar inte med skolan för tillfället..
Men kan ni tänka er, jag sandra hoff längtar faktiskt till trean nu och attfå gå i skolan, eller iaf ha sitt projektarbete! För om allt går som jag, Lisa och vår lärare Sara vill så kommer detta bli SJUKT JÄVLA BRA!

Idag ska jag iaf ner och sola och ungås med älsklingen, ta det lite lungt och bara mysa en massa!(a)
Imorgon blir det 20års kalas för min kära kusin Nattie, och på dagen så har vi seriepremiär på hemmaplan mot kallinge klockan 11.30 så kom och kolla!
Men nu känner jag att jag måste fortsätta jobba med min företagsprofil, så skriver lite senare idag om jag har något intresant att komma med! Slänger även upp en bild för att jag är så glad och positiv idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0